Terms And Conditions

 

לקוחות יקרים, שלום.

אנו מאחלים לקהל לקוחותינו חווית קנייה טובה ומהנה. שביעות רצון הלקוח ממש חשובה לנו ולכן, על מנת לספק לכם מידע נרחב ככל האפשר, להלן תקנון האתר.

 

תקנון

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון.

רכישת מוצרים באתר 

אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשרת את לקוחותינו ביעילות תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות.

  • מיד לאחר ביצוע הזמנה תשלח למזמין הודעה לדואר האלקטרוני שההזמנה התקבלה בהצלחה.
  • לאחר אישור התשלום, המוצר ייארז בהקדם האפשרי ויישלח לקונה שיקבל על כך הודעה נוספת בדואר האלקטרוני או בטלפון. במידה ויתגלה כי המוצר חסר במלאי – תישלח הודעה ללקוח עם אפשרויות להחלפה / המתנה / ביטול.
  • במקרה שהעסקה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ו/או תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת.
  • ספירת ימי המשלוח המצוין באתר יחול ממועד אישור העסקה ע”י חברת האשראי.
  • המחירים המופיעים באתר כוללים מע”מ כחוק.
  • לפרטים נוספים ובירור נא לפנות לשירות לקוחות בחנות.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכור מוצרו/או להעניק שירותים לפלוני או אלמוני בלי הודעה מוקדמת ובלי הסבר מדוע.

מוצרים בחנות  

  • החנות מכילה מוצרים הנמצאים במלאי.
  • צוות ביפרוטקט עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים ותמחור שלהם.
  • תמונות המוצרים באתר עשויות לעיתים להיות להמחשה בלבד!
  • חנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

אבטחת מידע 

  • פרטיות הלקוח חשובה לנו מאוד.
  • בעת הרכישה אנו מאבטחים את האתר בתקן אבטחה העומד בדרישות אבטחת אתרים מחמירה בטכנולוגיה.
  • החנות עומדת בתקן האבטחה SSL המחמיר ביותר של חברות כרטיסי האשראי.
  • המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה ישמש אותנו אך ורק למילוי בקשת הלקוח לאותו צורך או עניין.
  • המידע לא יועבר לכל גורם למעט הצרכים הנדרשים להשלמת דרישת הלקוח (חברת אשראי וכדומה…).

דמי טיפול

 

החנות גובה דמי טיפול של 19 שקלים להזמנה טלפונית בכל קנייה מתחת ל 199 שקלים.

רק אם יש ללקוח או לנו בעיה טכנית או בעיה באתר לא ייגבו דמי טיפול.

 

מקרים בהם רשאית החנות לבטל עסקה

 

  • טעות חריגה בפרסום המוצר באתר.
  • במקרה של שיבוש ימי עסקים ע”י כוח עליון.
  • במקרה שאזל המלאי, ותמסר הודעה למזמין.
  • במקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל ליצור קשר עם המזמין.

 

ביטול הזמנה ע”י הלקוח:

ניתן להחזיר מוצרים בהתאם לחוק, כל עוד הם חדשים באריזה וללא שימוש, ותחויב בדמי ביטול של 5% או ₪100 לפי הסכום הנמוך מבין שניהם ובתוספת עמלת סליקה.

  • הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות.
  • במידה ושילם הלקוח דמי משלוח לא יזוכה הלקוח בגינם.
  • המוצר יוחזר באריזתו המקורית שלם וללא כל פגיעה, נזק כל שהוא או שימוש במוצר, שכן במקרה זה לחנות יש את הזכות לסרב להחזר או לתבוע את הצרכן בשל פגיעה בערך המוצר.

 

התחייבות האספקה ומשלוחים

 

  • בעת רכישת המוצר, מצוין באתר מספר ימי הספקה.
  • במקרה והמוצר חסר במלאי תימסר הודעה ללקוח עם זמן אספקה משוער והוא יוכל להחליט האם להמתין, להחליף או לבטל.
  • ספירת ימי עסקים תהיה מיום א’ – ה’ ,שישי שבת וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.
  • הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר.
  • אופן המשלוח ועלותו תקבע ע”י המזמין תוך בחירת האפשרויות העומדות לרשותו באתר.
  • התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מציידינו ללקוח עד ימי האספקה המצוינים.
  • החברה אינה אחראית על עיכוב במשלוח שנעשה על ידי חברת שליחויות ו/או דואר ישראל . (אם כי ישנו ביטוח על רוב ערך החבילות).

אחריות 

 

  • באחריות הלקוח לבדוק את המוצרים בעת קבלתם ולדווח למוכר באופן מידי על כל פגם או אי התאמה במוצר והכל בכפוף להוראות חוק המכר.
  • החנות אחראית לדאוג שהמוצר יגיע אל הלקוח ויגיע אליו תקין.

 

קופונים מבצעים והנחות

 

  • החנות שומרת על זכותה להפסיק מבצעים והנחות בכל עת. אין כפל מבצעים והנחות.
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת.

 תודה שבחרתם לקנות אצלנו ואנו מאחלים לכם חווית גלישה מהנה באתרנו.

לכל בירור או שאלה, ניתן לפנות אלינו בדואר אלקטרוני או בטלפון שנמצאים בעמוד צור קשר